WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور برگزار شده است.

تور راهپیمایی از دریاچه نئور تا ییلاق سوباتان (اجرای دوم)

غرق در گلهای بهاری
3.5 روزه
از 13 خرداد 1398
تماس با اسپیلت البرز کد 3204
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: دوشنبه 1398/03/13 - ساعت 21:00
    (لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید.)
  • مدت: 3.5 روزه از 13 خرداد (3 روز و 3 شب)
  • بیشترین فعالیت: 4
  • زمان بازگشت: 1398/03/16 حدود ساعت 22:00
  • اقامت: 1 شب استراحت شبانه در اتوبوس2 شب ترکیبی از کلبه و چادر
  • تعداد وعده‌های غذایی: 7 وعده با اسپیلت البرز
  • محل حرکت: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان بیهقی، کمی بالاتر از فروشگاه شهروند جلوی بانک سامان.
  • وسیله نقلیه اصلی: اتوبوس VIP تختخواب شو 25 نفره

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها
  • دیدار از دریاچه کوهستانی نئور و پیاده روی در مراتعی بکر و پر از گل های رنگارنگ وحشی
  • گذر از دشت های شقایق سرخ تا رسیدن به ییلاق زیبای سوباتان
  • شب نشینی دور آتش در خنکای پر طراوت ییلاق
  • پیاده روی صبحگاهی در میان گل های مینیاتوری زرد و آبی و سفید و دیدار و عکاسی از آبشار شگفت انگیز ورزان
  • گشت ‌و گذار در بافت بومی روستا و محل داد و ستد اهالی ییلاق
  • پیاده روی عصرگاهی در بام سوباتان و دیدن وسعت بی انتهای جنگل های تالش
  • شب نشینی دور آتش در خنکای اغلب مه گرفته ییلاق
  • پیمایش یک مسیر عشایری بکر و دل انگیز در میان جنگل های تالش
  • همه پیاده روی ها به صورت سبک‌بار است زیرا کوله پشتی های شما با ماشین های اسپیلت البرز حمل می گردد.

...............................................................................................................

علی رغم اینکه اسپیلت البرز بهترین خانه محلی را در اختیار دارد و همه چیز را از قبل مهیا کرده باز هم متقاضیان این تور لازم است با کمبود امکانات منطقه سازگاری نشان دهند. ضمناً از پذیرفتن کودکان دوست داشتنی زیر دوازده سال و همچنین افراد بزرگسال محترمی که آمادگی جسمانی کافی برای این سطح از فعالیت را ندارند در این برنامه معذوریم، این عزیزان را با کمال میل به سفرهای طبیعت گردی سبک تر و جذاب دیگر اسپیلت البرز که همزمان با همین برنامه در حال اجراست دعوت میکنیم.

اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - رستوران گردشگر استراحت شبانه در اتوبوس اتوبوس VIP
2 طبیعت اسپیلت البرز طبیعت گردشگر خانه محلی اسپیلت البرز ترکیبی از کلبه و چادر در ییلاق سوباتان
3 خانه محلی اسپیلت البرز خانه محلی اسپیلت البرز خانه محلی اسپیلت البرز ترکیبی از کلبه و چادر در ییلاق سوباتان
4 خانه محلی اسپیلت البرز رستوران اسپیلت البرز - - -
اقامت‌ها: 1 شب استراحت شبانه در اتوبوس 2 شب ترکیبی از کلبه و چادر
سهم اسپیلت البرز کلا 7 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 2 وعده ناهار 2 وعده شام
سهم مسافر کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار 1 وعده شام
تعداد میان وعده بر عهده اسپیلت البرز: 2 وعده
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
شبانه به سوی اتوبان قزوین حرکت می کنیم، در رستوران توقفی خواهیم داشت برای صرف شام و سپس ادامه تا رسیدن به منطقه.
شام در رستوران توسط گردشگر اقامت در استراحت شبانه در اتوبوس
روز 2
صبحگاهان به بودالالو می رسیم و در این منطقه جابه جامی شویم در ماشین های محلی، با نیم ساعت طی مسیر در جاده ای کوهستانی یکباره دریاچه زیبای نئور خود را نمایان می کند، منظره ای رویایی از کل دریاچه و سواحل زیبای دور تا دور آن، در کنار دریاچه موقتاً اطراق می کنیم تا صبحانه دلچسبی را همراه با چای آتشی نوش جان کنیم، بعد از عکس های خوبی که می گیریم مسیرمان را با نیسان ادامه می دهیم تا ارتفاع 2900 متری از سطح دریا.
حالا پیاده روی مان را در مراتع کوهستانی تالش آغاز می کنیم البته شیبهای مسیر متغیر است و عمدتاً رو به پایین، عبور از میان گل های وحشی و چشمه ساران زیبای منطقه لذتی وصف ناپذیر دارد، در این پیاده روی شعف انگیز از کنار ییلاقات و سیاه چادر عشایر می گذریم، در بخش هایی از مسیر بر روی برف هایی قدم می گذاریم که از بارش های آخر مانده و هنوز آب نشده، گله های پر تعدادی از گوسفندان را می بینیم که بی وقفه در حال چرا هستند و با صدای دلنشین زنگوله هایشان تمام تنش های زندگی شهری را از جانمان و تنمان خارج می کنند، در کنار چشمه ای با آب گوارا توقف می کنیم برای صرف ناهار و دمی آسودن.
همچنان مسیر ادامه دارد و اگر تا اینجا دشت و دمن را گلهای کوچک مینیاتوری سفید و زرد و آبی پوشانده بود از این پس هر چه به ییلاق سوباتان نزدیکتر می شویم گل های سرخ رنگ شقایق نیز کم کم به آنها اضافه می شود، عصر گاهان به محل اقامتمان در ییلاق سوباتان خواهیم رسید، حالا وقت آزاد داریم تا به تر و خشک کردن و بازسازی خود بپردازیم، پایان امروز صرف شام و شب نشینی دور آتش است در سکوتی مه آلود.
صبحانه در طبیعت توسط اسپیلت البرز ناهار در طبیعت توسط گردشگر شام در خانه محلی توسط اسپیلت البرز اقامت در ترکیبی از کلبه و چادر
روز 3
صبحانه ییلاق چه صفایی دارد! امروز پیاده روی گل گشتی داریم در تکه ای از بهشت تا برسیم به آبشار ورزان، عظمت این آبشار واقعاً انسان را شگفت زده می کند! عکسهای فراوانی از مناظر بی بدیل منطقه خواهیم گرفت و هنگام بازگشت نیز در نقطه ای رویایی دور هم به سکوت می نشینیم به قصد ریلکسیشن، کم کم مسیر بازگشت را در پیش گرفته تا به اقامتگاه برسیم برای صرف ناهاری خوشمزه و استراحت لازم.
برای گشت عصرگاهی امروز بام سوباتان را انتخاب کرده ایم که به واقع انسان را به رویا می برد، در نقطه ای می نشینیم که منظره جنگل های انبوه تالش در یک سو و تپه ماهور های یک دست چمن مخمل سوباتان در سوی دیگرمان!
پایان این روز پر شعف را به روستا گردی در بافت بومی ییلاق می رویم تا در صورت تمایل سوغات محلی هم خریداری کنیم، سپس باز می گردیم به اقامتگاه برای صرف شام و گذران شبی دیگر در خنکای ییلاق و گردا گرد آتش.
صبحانه در خانه محلی توسط اسپیلت البرز ناهار در خانه محلی توسط اسپیلت البرز شام در خانه محلی توسط اسپیلت البرز اقامت در ترکیبی از کلبه و چادر
روز 4
امروز بیداری زود هنگامی در صبح دل انگیز ییلاق خواهیم داشت، ابتدا جمع آوری وسایل و تحویل آن به نیسان حمل بار را انجام می دهیم، سپس آخرین صبحانه لذیز ییلاق را نوش جان کرده و پیمایشی جذاب را برای رفتن به دل جنگل آغاز می کنیم.
مسیر های جنگلی ارتفاعات تالش را پیش رو داریم، در برخی از تور های قبلی اسپیلت البرز که این مسیر جنگلی را در سکوت پیموده ایم شانسی نصیبمان شده که جانورانی همچون گراز و لاک پشت و جوجه تیغی را دیدیم و حتی رد و آثاری از خرس را نیز توانستیم مشاهده کنیم، شیب این مسیر جنگل عمدتاً رو به پایین است و با گذشتن از چند روستای کوچک جنگل نشین پیاده روی پایان می پذیرد.
در کافه ای قدیمی توقفی داریم برای استراحت و صرف چای و نوشیدنی،‌ از این پس ادامه راه با مینی بوس های در اختیار تور است تا به روستای معروف "کیش دیبی" برسیم، در اینجا سوار اتوبوس اصلی تور شده و به سوی رستوران می رویم تا ناهار آخرمان را نوش جان کنیم، دیگر باید به سوی تهران باز گردیم گرچه دل کندن آسان نیست، با انرژی فراوانی که از این سفر طبیعت گردی ناب دریافت کرده ایم شور و هیجان جمعی را زندگی می کنیم و به سفر های بعدی مان می اندیشیم، رسیدن به میدان آرژانتین را حدوداً ساعت 22 (10 شب) پیش بینی می کنیم.
صبحانه در خانه محلی توسط اسپیلت البرز ناهار در رستوران توسط اسپیلت البرز
با زدن دکمه نقشه را بزرگ کنید تا ببینید کجا و از چه مسیری می‌رویم.
سایر خدمات

کادر اجرایی مجرب شامل:(سرپرست برنامه، مسئول تدارکات، آشپز، مسئول خدمات، راهنمای مجرب طبیعت‌گردی و راهنمای‌محلی)، نیسان جهت حمل کوله پشتی ها وحمل و نقل گردشگران در مسیر های فرعی، اسب همراه تیم در پیاده روی ها جهت امداد رسانی در مواقع ضروری، هیزم برای شب نشینی دور آتش، بیمه مسئولیت مدنی سفر، پرداخت ورودیه های لازم، میوه و پذیرایی های سالم میان وعده.


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

 دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0612-1032-7245

شماره حساب

47000519236600

شماره شبا

IR900540103647000519236600

نام صاحب حساب

سهند عقدایی

 

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.