WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور از محصولات داخل سایت حذف شده است.

تور آفرود بدوی در جاده متروکه جنگلی

اوج هیجان و لذت و دنیایی از خاطره
3 روزه
از 6 تیر 1398
تماس با اسپیلت البرز کد 2997
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: پنج شنبه 1398/04/06 - ساعت 04:00 صبح
    (لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید.)
  • مدت: 3 روزه از 6 تیر
  • بیشترین فعالیت: 3  فعالیت نیمه سنگین: ساعت های متمادی آفرود سواری با جیپ های بدوی و با شرایط نا معلوم و ماجراجویانه همراه با تلاش برای رفع موانع، روزانه 2 الی 4 ساعت پیاده روی در شیب های متغیر با احتمال تغییرات آب و هوایی
  • زمان بازگشت: 1398/04/08 حدود ساعت 22:00
  • اقامت: 1 شب خانه محلی
  • تعداد وعده‌های غذایی: 8 وعده با اسپیلت البرز
  • محل حرکت: میدان آرژانتین،ابتدای خیابان بیهقی، کمی بالاتر از فروشگاه شهروند، جلوی بانک سامان.
  • وسیله نقلیه اصلی: اتوبوس VIP تک صندلی30نفره اتوبوس VIP تخت شو 25 نفره
  • وسیله نقلیه محلی: جیپ (جیپ های قدیمی و بدوی به تعداد لازم برای انجام سافاری در جاده متروکه جنگلی همچنین حمل بارها.)

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها

فوران آدرنالین و اوج لذت با یک "سافاری بومی" تمام عیار در دل جنگل، هیجان عبور از جاده های پر از موانع با جیپ های روسی "چهار چرخ زنجیر بسته"به شکلی که برای همیشه در خاطرتان ماندگار شود، برخی از این جیپ ها به جا مانده از جنگ جهانی هستند!!، یک شب اقامت کمپینگ در دل جنگل و نوش‌جان کردن جوجه کباب آتشی، پیاده روی های پی در پی در عمق جنگل،  طبیعت گردی های گل گشت در مراتع یک دست چمن مخمل ییلاق، دیدار از چشم انداز های جلگه و جنگل و دریا و ساحل، عکاسی از مناظر رویایی منطقه، شب نشینی دور آتش در خنکای جنگل و ییلاق،  نوش جان کردن غذاهای محلی و صبحانه از فراورده های بومی و یک دنیا خاطره از این سفر رویایی. 

اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 رستوران اسپیلت البرز خانه محلی اسپیلت البرز طبیعت اسپیلت البرز چادر در عمق جنگل
2 طبیعت اسپیلت البرز خانه محلی اسپیلت البرز خانه محلی اسپیلت البرز خانه محلی کلبه های ییلاق
3 خانه محلی اسپیلت البرز خانه محلی اسپیلت البرز - - -
اقامت‌ها: 1 شب خانه محلی
سهم اسپیلت البرز کلا 8 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 3 وعده ناهار 2 وعده شام
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده اسپیلت البرز: 3 وعده
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
صبحگاهان حرکت می کنیم به سوی اتوبان قزوین و صبحانه ای متنوع و لذیز را در رستوران نوش جان می کنیم، مسیرمان را ادامه می دهیم تا به منطقه سیاهکل رود که ابتدای جنگل است برسیم، در این نقطه جابه جا می شویم در جیپ های روسی با رانندگانی بسیار مجرب، همه این جیپ ها بدون استثنا باید برای عبور از جاده متروکه جنگلی چهار چرخ خود را زنجیر ببندند، برخی از این جیپ ها به جا مانده از جنگ جهانی هستند!!)، حالا با سلام و صلوات ورود می کنیم به جاده متروکه جنگلی، پیمایش مسیرهای جنگلی را در پیش داریم پر از موانع همراه با تلاش لذت بخش برای رفع موانع، توقف های لازم را در طول مسیر داریم برای عکاسی از مناظری بی بدیل، آنقدر مسیر را در عمق جنگل ادامه می دهیم تا به محل کمپ شبانه مان برسیم، همکاری گروهی در برپا نمودن چادرها تجربه خوبی خواهد بود، وقت آزاد تا زمان صرف شام(جوجه کباب آتشی) و شب نشینی دور آتش، سپس شب گردی اختیاری و کوتاهی نیز به همراه لیدر و در سکوت کامل خواهیم داشت به امید دیدن وحوش جنگل، انشااله. حالا خوابی آرام در سکوت جنگل چقدر لذت بخش است.
گشت در طبیعت
صبحانه در رستوران توسط اسپیلت البرز ناهار در خانه محلی توسط اسپیلت البرز شام در طبیعت توسط اسپیلت البرز
روز 2
بیداری با آواز خوش پرندگان جنگل و صرف صبحانه ای دلچسب در هوای دل انگیز طبیعت، جمع آوری کمپ نیز مثل برپایی آن تجربه خوبیست، ادامه مسیر درجاده متروکه را به صورت ترکیبی از پیاده روی و جیپ سواری خواهیم داشت تا حذ کافی را ببریم، آنقدر می رویم تا به مراتع بالا دست جنگل در ارتفاع(2000) متری از سطح دریا برسیم، از آن بالا دورنمای جلگه و جنگل و دریا و ساحل را در یک قاب می بینیم و ذوق زده می شویم!! در هوای پاک و لطیف آن بالاها با نفس های عمیق ریه هایمان را پر از اکسیژن می کنیم، پیاده روی در یک فضای رویایی و چمن مخمل خواهیم داشت تا به محل اقامتمان یعنی کلبه های ییلاق برسیم، حالا اگه گفتی چی می چسبه؟ نوش جان کردن ناهار لذیذ از دست پخت زنان زحمت کش ییلاق(مواظب باش انگشتاتو نخوری!). بعد از استراحت لازم به گشت عصرگاهی و پیاده روی در بلند ترین مراتع مشرف به ییلاق می پردازیم، بعد از عکاسی از مناظر به محل اقامت باز می گردیم وقتمان آزاد است تا زمان صرف شام و شب نشینی دور آتش در خنکای ییلاق.
گشت در طبیعت
صبحانه در طبیعت توسط اسپیلت البرز ناهار در خانه محلی توسط اسپیلت البرز شام در خانه محلی توسط اسپیلت البرز اقامت در خانه محلی
روز 3
صرف صبحانه از فراورده های ییلاق فراموش نشدنیست، کم کم وسایلمان را جمع آوری میکنیم و سوار بر جیپ‏ ها در جاده‌ای دیگر، این مسیر متفاوت با مسیر روز قبل است برای رفتن به سیاهکل رود، در این منطقه از جیپ ها جابه جا می شویم در اتوبوس و می رویم به رستوران برای صرف ناهار، دیگر وقت بازگشت به تهران است البته با یک دنیا خاطره ای که وعده داده بودیم، رسیدن به میدان آرژانتین حدود ساعت22.
گشت در طبیعت
صبحانه در خانه محلی توسط اسپیلت البرز ناهار در خانه محلی توسط اسپیلت البرز
سایر خدمات

جیپ های روسی با رانندگانی مجرب و کارآزموده برای جاده های جنگلی و کوهستانی، تمامی وعده های غذایی، میوه و پذیرایی های میان وعده، بیمه مسئولیت مدنی سفر، پرداخت ورودیه های لازم، چادر و تجهیزات کمپ برای اقامت شب اول در دل جنگل،خانه محلی برای اقامت شب دوم در ییلاق.


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

 دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0612-1032-7245

شماره حساب

47000519236600

شماره شبا

IR900540103647000519236600

نام صاحب حساب

سهند عقدایی

 

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.