WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور برگزار شده است.

تور دریاچه گهر و دره نگار

اتوبوس VIP و کمپ مجهز اسپیلت البرز در ساحل
3.5 روزه
از 27 خرداد 1399
تماس با اسپیلت البرز کد 3719
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: سه شنبه 1399/03/27 - ساعت 22:30
  • مدت: 3.5 روزه از 27 خرداد (3 روز و 3 شب)
  • بیشترین فعالیت: 4  پیاده روی این تور سنگین است.
  • زمان بازگشت: 1399/03/30 حدود ساعت 22:00
  • اقامت: 1 شب اتوبوس VIP تخت شو2 شب کمپ مجهز
  • تعداد وعده‌های غذایی: 7 وعده با اسپیلت البرز
  • محل حرکت: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان بیهقی، جلوی بانک سامان.
  • وسیله نقلیه اصلی: اتوبوس VIP تختخواب شو 25 نفره
  • وسیله نقلیه محلی: مینی‌بوس توریستی

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها
  • یک ورزش هوازی در غالب پیاده روی و کوه‌پیمایی میان ایل راه دامنه‌های اشترانکوه.
  • دیدار از دریاچه کوهستانی گهر و آب تنی در زلال آب ها.
  • گشت ساحل و جنگل‏ بید و عکاسی از مناظری بی مانند.
  • دو شب اقامت رویایی در کمپ مجهز اسپیلت البرز واقع در بیدستان کنار دریاچه.
  • شب نشینی دور آتش در خنکای گهر و نوش جان کردن شب چره.
  • پیمایش دره افسانه ای نگار(نی‌گا) و دره گردوهای وحشی.

 

درباره سفر
  • در کمپ اسپیلت البرز همه چادرها دو نفره می باشد و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همسفران سینگل نیز می توانند هنگام خرید تور تقاضای چادر اختصاصی نمایند.
  • میزان فعالیت این تور سنگین است شامل: پیاده روی، دره نوردی و کوهپیمایی (روز اول حدوداً 8 ساعت و روز آخر 7 ساعت) البته کوله پشتی ها با چهارپایان حمل میشود که طبیعت گردان به صورت سبک بار پیاده روی نمایند.
اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - - - اتوبوس VIP تخت شو 25 نفره
2 طبیعت اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز کنار دریاچه گهر
3 کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز کنار دریاچه گهر
4 کمپ مجهز اسپیلت البرز کمپ مجهز گردشگر - - -
اقامت‌ها: 1 شب اتوبوس VIP تخت شو 2 شب کمپ مجهز
سهم اسپیلت البرز کلا 7 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 2 وعده ناهار 2 وعده شام
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده اسپیلت البرز: 3 وعده
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
شبانه با اتوبوس VIP تختخواب شو به سوی اتوبان قم حرکت می کنیم و مسیرمان را تا لرستان ادامه می دهیم.
وسیله نقلیه اصلی
اقامت در اتوبوس VIP تخت شو
روز 2
به شهر دورود که رسیدیم صبحانه را در رستوران نوش جان می کنیم، سپس وسایل شخصی مورد نیاز برای پیاده روی امروزمان را در غالب یک کوله پشتی‌ کوچک جمع و جور میکنیم، دیگر وسایل خود را نیز که قرار است توسط چهارپایان حمل گردد در کوله پشتی بزرگ قرار می دهیم. حالا یک جاده کوهستانی را طی میکنیم تا به محل شروع پیاده روی برسیم.
در اینجا کوله پشتی‌ها به چهارپایان باربر تحویل داده می شود تا پیاده‏ روی مان به صورت سبکبار در مراتع کوهستانی آغاز گردد، از این پس در یک "ایل راه" باستانی قرار داریم که اقوام لر همواره از این مسیر ییلاق و قشلاق می کرده اند، دربخشهایی از این ایل راه از جنگل گردو گذر میکنیم و در حین عبور از دره مرموز نگار(نی‌گا) چندین بار از رودخانه عبور می کنیم و در کنار چشمه ها به استراحت مینشینیم.
طول دره نگار محل رویش میوه های جنگلی همچون انگور و تمشک و انجیر و بلوط است و معمولاً جولانگاه وحوش منطقه نیز می باشد، در تورهای قبلی اسپیلت البرز بارها رد و اثرات خرس را دیده ایم که البته از انسان به ویژه گروه بزرگ به شدت دوری می کند، ادامه همین راه ما را به چشمه گوارای " آب سفید" می رساند تا در خنکای کنار چشمه توقفی داشته باشیم برای استراحت و خوردن قوت لایموت.
از این پس که راه مان را کمتر از یک ساعت ادامه دهیم به یکباره دریاچه ای نیلی رنگ جلوی چشمان‌مان ظاهر می شود و انصافاً به وجد خواهیم آمد، به سوی کمپ مجهز اسپیلت البرز می رویم که در بیدستان کنار دریاچه گهر برپاست تا ضمن نوشیدن گل گاوزبان آتشی و نبات چادرها را تحویل بگیریم و مستقر شویم، حالا بعد از این طبیعت گردی سنگین وقتمان آزاد است برای ریلکسیشن و یا آبتنی و گشت اطراف دریاچه تا زمان صرف شام و شب نشینی دور آتش.
صبحانه در طبیعت توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز اقامت در کمپ مجهز
روز 3
بعد از صرف صبحانه گشت جذابی را برنامه ریزی کرده‌ایم تا با عبور از ساحل شمالی دریاچه به گشت و گذار در جنگل بید آن سوی گهر بپردازیم، در این مسیر مناظر بی مانندی وجود دارد برای عکاسی، نزدیک ظهر شده و حالا وقت بازگشت به کمپ است تا ناهارمان را نوش جان کنیم و استراحتی داشته باشیم.
بعد از ظهر پیاده روی اختیاری در دامنه های اشترانکوه را داریم، کسانی هم که به جای پیاده روی تمایل به آب بازی و شنا داشته باشند در کمپ می مانند تا با رعایت اصول ایمنی از آب زلال دریاچه بیشتر استفاده کنند. بعد از غروب آفتاب همگی جمع می شویم در کمپ برای صرف شام و شب چره، در پایان به جمع‌آوری و بستن کوله پشتی سنگین مان می پردازیم که قرار است فردا توسط چهارپایان باربر حمل شود. حالا زمان خواب آرام شبانه در سکوت گهر است پر از رویا های قشنگ.
صبحانه در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز ناهار در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز شام در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز اقامت در کمپ مجهز
روز 4
امروز صبح لازم است کمی زود تر بیدار شویم و آخرین صبحانه سفر را نوش جان کنیم، کوله پشتی‌های‌مان را به مسئول باربری چهارپایان می‌دهیم و به صورت سبکبار پیاده روی را آغاز می کنیم، برای بازگشت به شهر درود مسیر دیگری را انتخاب کرده ایم، می خواهیم بعد از گذشتن از کنار چشمه "آب سفید" از بلندای گردنه مشهور پنبه کار عبور کنیم البته با توقف های لازم برای استراحت در بین راه، پیمایش امروز در نهایت ما را به مراتع زیبای چشمه خییه خواهد رساند برای تحویل گرفتن کوله پشتی ها از چهار پایان.
اینجا مینی‌بوس ها هماهنگ شده هستند تا سوار شویم و به شهر دورود برویم، صرف نهارمان در رستوران است و در همان‌جا نیز جابه‌جا می شویم از مینی‌بوس ها به اتوبوس 25 نفره VIP تخت شو، حالا با انرژی فراوانی که از این تور طبیعت گردی ناب دریافت کرده‌ایم در شور و نشاط جمعی به سوی تهران روانه می شویم و به سفرهای آینده می اندیشیم، پیش بینی می‌کنیم حدوداً ساعت 22 (10 شب) به میدان آرژانتین برسیم.
صبحانه در کمپ مجهز توسط اسپیلت البرز ناهار در کمپ مجهز توسط گردشگر
با زدن دکمه نقشه را بزرگ کنید تا ببینید کجا و از چه مسیری می‌رویم.
سایر خدمات

مینی بوس محلی برای مسیر های کوهستانی، حیوانات چهارپا برای حمل کوله پشتی ها، پرداخت ورودیه های لازم، میوه و پذیرایی های میان وعده، بیمه مسولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، کمپ مجهز اسپیلت البرز و آشپز و راهنمای محلی.


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

 دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک سامان
شماره کارت

6219-8610-1718-8912

شماره حساب

081080000310409001

شماره شبا

IR090560081080000310409001

نام صاحب حساب

ابراهیم صالحی

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.