WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
این تور برگزار شده است.

تور راهپیمایی دور دماوند (اجرای اول)

رینگ 220 درجه در ارتفاع 3000 متری
3 روزه
از 6 تیر 1398
تماس با اسپیلت البرز کد 3000
این سفر در یک نگاه
در اینجا اطلاعات کلیدی سفر به طور خلاصه آمده است.
  • زمان حرکت: پنج شنبه 1398/04/06 - ساعت 05:00 صبح
    (لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید.)
  • مدت: 3 روزه از 6 تیر (3 روز و 2 شب)
  • بیشترین فعالیت: 4  فعالیت این تور پیاده روی و کوهپیمایی سنگین می باشد شامل: حدوداً (روز اول 6 ساعت و روز دوم 9 ساعت). اقامت شبانه در کمپ های مجهز اسپیلت البرز است، در این تور کوله پشتی های سنگین با ماشین تدارکات اسپیلت به کمپ ها منتقل میگردد لذا طبیعت گردان به صورت سبک بار پیاده روی می نمایند.
  • زمان بازگشت: 1398/04/08 حدود ساعت 19:00
  • اقامت: 1 شب کمپ مجهز1 شب بیس کمپ دماوند
  • تعداد وعده‌های غذایی: 8 وعده با اسپیلت البرز
  • محل حرکت: میدان آرژانتین،ابتدای خیابان بیهقی، کمی بالاتر از فروشگاه شهروند، جلوی بانک سامان.
  • وسیله نقلیه اصلی: متناسب با تعداد نفرات

جاذبه‌ها و آلبوم عکس
جاذبه‌ها
  • انجام یک طبیعت گردی ناب در غالب تور "رینگ دماوند" (پیمایش 220 درجه از زیبا ترین مناطق رینگ قله دماوند در ارتفاع 3000 متری)
  • پیاده روی های جذاب این تور که تنها اسپیلت البرز آن را اجرا می کند در جبهه جنوبی/ جنوب غربی/ غربی/ شمال غربی/  و جبهه شمالی قله دماوند صورت می گیرد.
  • جاذبه های فراوانی را در طول مسیر می بینیم و به وجد می آییم و عکاسی می کنیم همچون مناظر زیبای دریاچه لار و دشت شقایق و گلستان های وحشی
  • صخره های گدازه‌ای زیبا در اشکال مسحور کننده
  • خط الراس کوهستان مشهور(چپک رو / ورارو)
  • مشاهده قلل زیبای گل زرد، گرگ، آسمان کوه، تیزکوه، کمره دشت و قله دوخواهران را در این برنامه خواهیم داشت.
  • و همچنین عبور از دشت داغ (مرتفع ترین دشت ایران)
  • گذر از "دشت ورارو" و "دشت آرو"، رودخانه دلی چای و احتمال مشاهده جانوران وحشی و پرنده گان زیبا
  • دیدن مناظر بی بدیل یخچال های بکر دور قله‌ دماوند همچون یخچال غربی و یخچال داغ از نزدیکترین موقعیت های مکانی
  • نیسان سواری در دشت رویایی ناندل و دیدن یخچال دوبیسل یخچال سیوله، یخچال پروانه و یخچال عروسکها را داریم.
  • تجربه یک شب اقامت در کمپ مجهز اسپیلت البرز واقع در دشتهای مرتفع "چال چال" و "سرداغ"
  • یک شب دیگر اقامت در "اکوکمپ دماوند" واقع در ناندل را تجربه می کنیم
  • در این تور آموزه هایی از طبیعت گردی پایدار نیز ارائه می گردد که بسیار جذاب و کاربردی است
  • به طور کلی در این تور "سه روز زندگی ناب در دل طبیعت" را تجربه خواهیم نمود تا به دور از تمامی مشغله های روزمره احساس تازگی روح و روان را دریابیم.

در این برنامه از پذیرفتن کودکان دوست داشتنی زیر پانزده سال وهمچنین افراد بزرگسال محترمی که آمادگی جسمانی کافی برای این برنامه را ندارند معذوریم، این عزیزان را از هم اکنون با کمال میل به سفرهای طبیعت گردی کمی سبک تر و جذاب دیگر اسپیلت البرز که همزمان با همین برنامه در حال اجراست دعوت می‌کنیم.

اقامت و غذا
با کمک این جدول برنامه اقامت و وعده‌های غذایی سفر نمایش داده شده است.
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 رستوران اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز کمپ اسپیلت البرز کمپ مجهز در دشت سرداغ
2 کمپ اسپیلت البرز لانچ باکس در طبیعت اسپیلت البرز اکو کمپ دماوند اسپیلت البرز بیس کمپ دماوند در ییلاق ناندل
3 اکو کمپ دماوند اسپیلت البرز اکو کمپ دماوند اسپیلت البرز - - -
اقامت‌ها: 1 شب کمپ مجهز 1 شب بیس کمپ دماوند
سهم اسپیلت البرز کلا 8 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 3 وعده ناهار 2 وعده شام
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده اسپیلت البرز: 3 وعده
برنامه روزشمار سفر
در برنامه سفر توضیح داده‌ایم که هر روز چه جاذبه‌هایی را می‌بینیم و به کجا می‌رویم.
روز 1
به سوی جاده هراز می رویم و پس از صرف صبحانه در رستوران مسیرمان تا اطراف روستای رینه ادامه خواهد داشت، از آنجا با ماشین های محلی که در اختیار اسپیلت البرز است جاده‌های غیر آسفالته را در دامنه‌های جنوبی قله دماوند طی می کنیم، از مراتع زیبای منطقه عبور کرده تا به ییلاق عشایری "پین چال" برسیم.
در اینجا بعد از توضیحات لازم که سرپرست برنامه خواهد داد پیاده روی رینگ دماوند را آغاز می کنیم، با گذر از اطراف صخره های گدازه‌ای و دشت شقایق مناظر بی مانندی را برای عکاسی خواهیم داشت و کم کم دامنه های جنوبی قله دماوند را پشت سر می گذاریم، حالا توقفی خواهیم داشت در منطقه ای پر از سکوت برای نوش جان کردن ناهار و استراحت لازم.
راهپیمایی بعد از ظهرمان در مسیری ادامه دارد که از یک طرف مشرف به قله های "گل زرد / تیزکوه / آسمانکوه / کمره دشت" است و از طرف دیگر قله عظیم دماوند با یخچال‌ها و یال های زیبایش خود نمایی می کند، عصرگاهان به محل کمپ اسپیلت البرز می رسیم که فضای دلنشینی دارد و می توانیم با نوشیدنی های گرم خستگی را از تن به در کنیم، از این پس وقت‌مان آزاد است تا زمان صرف شام و شب نشینی در سکوت طبیعتی به دور از شهر و آبادی.
صبحانه در رستوران توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در کمپ توسط اسپیلت البرز اقامت در کمپ مجهز
روز 2
بعد از نوش جان کردن صبحانه وسایل‌مان را جمع و جور کرده در ماشین تدارکات می گذاریم تا به کمپ بعدی منتقل شود، مسیر پیاده روی از هم اکنون تا ظهرمان به گونه ای طراحی شده که دشت سرداغ همان دشت مرتفع و بکر غرب قله دماوند را پیمایش کنیم، مناظری از یخچال غربی دماوند و پناهگاه سیمرغ را داریم که عکس گرفتن های پی در پی را طلب می کند، کم کم به رودخانه برف‌آب می رسیم و مرغزار های زیبای اطراف آن، مکانی مناسب تا بیتوته کنیم برای صرف ناهار و استراحتی در پی آن.
ادامه ترکینگ امروز از دشت بی نظیر دیگری می گذرد به نام دشت داغ، این بخش از سفرمان دور دست‌های دماوند است مناطقی که برای هر کسی قابل دسترس نیست، در غرب‌مان خط الراس "چپک رو / ورارو" و قله گرگ را مشاهده می کنیم و در شرق‌مان یخچال داغ و بزرگترین یال دماوند یعنی یال داغ را می بینیم، در طول این مسیر که بلندترین نقطه راه پیمایی مان را نیز لمس می کنیم همه قطعات پازل جفت و جور است برای عکاسی، یال های صخره ای، یخچالهای دائمی، قله‌ها و دشت های معروف رشته کوه البرز و دیگر عناصر طبیعت.
از این پس می خواهیم با شیبی نسبتاً تند ولی نه چندان طولانی به دشت وسیع ناندل سرازیر شویم تا مناظر حیرت انگیز یخچال های شمالی دماوند را ببینیم و عکاسی کنیم، هم اکنون بعد از لذت بردن از فعالیتی سنگین روزانه دیدن "نیسان آبی اسپیلت البرز" در دشت دور افتاده ناندل چقدر آرامش دهنده است....
این وسیله نقلیه نازنین می خواهد ما را به اکوکمپ شمالی دماوند در روستای زیبای ناندل منتقل کند، در مدت نیسان سواری می توانیم از نزدیک مسیر‌های مختلف صعود از جبهه شمالی دماوند را مشاهده کنیم، پس از رسیدن به ناندل میزبانان مهربان اکو کمپ همراه با شربت و شیرینی پذیرای ما خواهند بود، حالا زمان تحویل گرفتن چادر ها در فضای خصوصی اکوکمپ دماوند است و فرصتی برای دوش آب گرم و صرف نسکافه و دمنوش های محلی، پایان بخش فعالیت امروز هم نوش جان کردن شام در فضای دلچسب اکوکمپ است و شب نشینی دور آتش تا کم کم آرام و قرار گیریم.
صبحانه در کمپ توسط اسپیلت البرز ناهار در لانچ باکس در طبیعت توسط اسپیلت البرز شام در اکو کمپ دماوند توسط اسپیلت البرز اقامت در بیس کمپ دماوند
روز 3
امروز بعد از صرف صبحانه گشتی در طبیعت اطراف اکوکمپ داریم، بافت روستای ناندل را نیز خواهیم دید تا در صورت تمایل به خرید سوغات از فراورده های ییلاق بپردازید، سپس به اکوکمپ می رویم برای صرف نهار آخر و جمع جور نمودن وسایلمان، حالا وقت آن است که بازگردیم به سوی تهران البته با دلی شاد و سرخوش که از چرخیدن به دور دماوند حاصل شده، در مسیر بازگشت با امید به صعودهای پر افتخار بعدی که خواهیم داشت همچنان لذت زندگی در ما جریان می‌یابد، پیش بینی می‌کنیم حدود ساعت 19 (7 عصر) به میدان آرژانتین برسیم.
صبحانه در اکو کمپ دماوند توسط اسپیلت البرز ناهار در اکو کمپ دماوند توسط اسپیلت البرز
با زدن دکمه نقشه را بزرگ کنید تا ببینید کجا و از چه مسیری می‌رویم.
سایر خدمات

 ماشین برای حمل تدارکات و کوله پشتی طبیعت گردان، کمپینگ مجهز و پرتابل اسپیلت البرز برای اقامت شب اول در ارتفاع 3000 متری غرب قله دماوند و اکوکمپ شمالی دماوند برای اقامت شب دوم در ناندل، مربی و راهنمای مجرب کوهنوردی، انتقال تجربیات عملی و کاربردی از سوی مربیان به طبیعت گردان، آشپز کوهستان، پذیرایی های میان وعده سالم و مقوی با کالری محاسبه شده برای فعالیت های روزانه این تور، بیمه مسئولیت مدنی سفر و پرداخت ورودیه های لازم.


سایر توصیه‌ها

قمقمه آب را از منزل پر کنید.

حجم کوله پشتی باید مناسب برای حمل کلیه وسایل، آب و خوراکی های مورد نیازتان در طی روز باشد.

اگر تحت درمان خاصی هستید حتماً داروی مصرفی خود را همراه داشته باشید.

اگر علاوه بر فهرست فوق، وسایل دیگری موردنیاز باشد توسط سرپرست برنامه اطلاع رسانی خواهد شد.


در حال حاضر امکان "رزرو / خرید آنلاین" وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی

 دیگر روشهای خرید تور:

در صورتی‌که ثبت‌نام آنلاین برای شما امکان پذیر نبود، می‌توانید با بخش فروش اسپیلت البرز تماس گرفته و پس از اطمینان از وجود ظرفیت تور، مبلغ سفر را به حساب ذیل واریز کرده و آنگاه مشخصات واریزی خود را به همکاران فروش ما اطلاع دهید.

 

نام بانک پارسیان
شماره کارت

6221-0612-1032-7245

شماره حساب

47000519236600

شماره شبا

IR900540103647000519236600

نام صاحب حساب

سهند عقدایی

 

 

برای دریافت شماره حسابها به صورت پیامک، عدد  1 را به 02166902680 شماره تلفن اسپیلت البرز ارسال نمائید.

قوانین و شرایط عمومی سفرهای طبیعت گردی که به تصویب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیده است حاکم بر کلیه سفرهای طبیعت گردی اسپیلت البرز می باشد. لطفا برای مطالعه اینجا کلیک کنید.