WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

دریافت ویزا برای اتباع خارجی

دریافت ویزا برای اتباع خارجی

3/ تیر/1397

برای مهمان خارجی خود درخواست ویزای ایران را دارید؟ مراحل دریافت ویزای ایران را نمی دانید؟


می خواهید بدانید شرایط دریافت ویزای ایران برای اتباع کشورهای مختلف چگونه است؟ آیا ایران برای همه مسافرین خارجی ویزای فرودگاهی صادر می کند؟ نمی دانید مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ایران کدام اند؟ اگر با هر یک از سوال های بالا مواجه شده اید یا فکر میکنید دانستن آنها یک روز برای شما مفید خواهد بود، در این صفحه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد و همکاران اسپیلت البرز نیز مشتاقانه شما را راهنمایی خواهند کرد.

اخذ ویزای ایرن برای مهمانان خارجی

اخذ ویزای ایران برای مهمانان خارجی

چه مدارکی نیاز دارم؟

  • داشتن مدارک زیر برای اخذ ویزای ایران ضروری است.
  • اسکن رنگی پاسپورت مهمان
  • اسکن عکس رنگی با ابعاد پاسپورت (4*6)
  • اسکن صفحه اول شناسنامه میزبان
  • فرم تکمیل شده مشخصات مهمان و میزبان (برای تکمیل فرم مشخصات میزبان و مهمان کلیک کنید.)

ویزای ایران برای اتباع خارجی

ویزای ایران اتباع خارجی

چه مراحلی طی می‌شود؟

درخواست اخذ ویزای ایران برای اتباع خارجی در 5 مرحله زیر خلاصه می شود:

  • مشاوره به صورت تلفنی با کارشناسان اسپیلت البرز
  • پر کردن فرم‌ها واریز وجه ارسال مدارک به وزارت امور خارجه
  • ارسال کد رفرنس به شما

سوال‌هایم را از چه کسی بپرسم؟

ممکن است در خصوص اخذ ویزای ایران برای مهمان خود بازهم سوالاتی در ذهن داشته باشید، کافی است گوشی تلفن خود را بردارید، با شماره 02166902680 تماس بگیرید، سوال های خود را از ما بپرسید.

هزینه‌ها چگونه است و چطور پرداخت کنم؟

هزینه اقدام جهت اخذ ویزای ایران برای اتباع خارجی 77.000 تومان است که شما می توانید پس از پر کردن فرم های مربوطه و ارسال مدارک و تماس و گرفتن تاییدیه از واحد صدور ویزای اسپیلت البرز از طریق یکی از اطلاعات حساب که در پایین صفحه درج شده است، واریز نمایید.

چرا اسپیلت البرز؟

شرکت خدمات مسافرتی اسپیلت البرز با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تورهای کوهنوردی و طبیعت گردی و دارا بودن دو کمپ اختصاصی پیشرفته کوهنوردی در دماوند، گستردگی فعالیت بالایی در زمینه توریست ورودی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیای شرقی دارد و به پشتوانه تجربه اخذ ویزای ایران برای مسافرین خارجی خود، از اطلاعات دقیق و بی نقصی درباره اخذ ویزای ایران برای اتباع کشورهای مختلف برخوردار است.اسپیلت البرز در در قسمت تورهای ورودی با برند خارجی خود، Iran Eco Adventure، فعالیت می کند. برای آشنایی با اکو کمپ دماوند کلیک کنید.

همچنین اسپیلت البرز در طول سال های گذشته در زمینه برگذاری تور، اخذ ویزای ایران برای میهمانان خارجی و خدمات مسافرتی و اقامتی با شرکت ها و ادارات معتبر دولتی و خصوصی داخلی در حال همکاری می باشد. علاوه بر این نکات، ارتباط حسنه اسپیلت البرز با وزارت امور خارجه و همچنین سابقه درخشان اسپیلت البرز و تعهد همیشگی به اصول قانونی روند اخذ ویزا برای اتباع خارجی را برای ما تسریع می بخشد.

چقدر طول خواهد کشید؟

صدور کد رفرنس ویزای ایران معمولا بین 2 تا 10 روز طول خواهد کشید. توجه داشته باشید اسپیلت البرز در صدور ویزای ایران برای اتباع خارجی توسط وزارت امور خارجه تعهدی ندارد و در صورت عدم صدور ویزا وجهی بازگشت داده نخواهد شد. دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص صدور یا عدم صدور روادید تصمیم گیرنده است.

ویزای صادر شده چه شرایطی دارد؟

باید توجه داشت که ویزای صادره برای اتباع کشورهای مختلف به نسبت شرایط دیپلماتیکی متفاوت است و ممکن است در طول زمان تغییر کند.

ویزای ایران ۳ ماه اعتبار دارد و مسافرین می‌توانند ۳۰ روز در کشور ایران اقامت داشته باشند. البته در صورت موافقت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این مدت تا ۶۰ روز هم قابل افزایش است.

انواع ویزای ایران

هر فرد برای دریافت ویزای ایران 4 نوع متفاوت از ویزا را پیش روی خود دارد که بر اساس شرایط و نیاز خود می بایست یکی از آن ها را انتخاب و اقدام نماید.

ویزای تجاری ایران

ویزای کثیرالسفر(مولتی)

ویزای اقوام ایران

ویزای فرودگاهی ایران

اگر شما هم برای مهمان خارجی خود درخواست اخذ ویزای ایران را دارید با همکاران ما در بخش ویزا از طریق شماره های زیر تماس بگیرید و مراحل انجام آن را به اسپیلت البرز بسپارید.

02166902680 (ده خط)


3/ تیر/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف