WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

تفاوت تور برزیل و آمازون اسپیلت البرز با تورهای دیگر همکاران در چیست؟

تفاوت تور برزیل و آمازون اسپیلت البرز با تورهای دیگر همکاران در چیست؟

11/ آذر/1396

1- دو روز گشت کامل در رودخانه و جنگل های آمازون و یک گشت شبانه

قایق سواری در رود آمازون، دیدار دلفین های صورتی، پرندگان، راهپیمایی در جنگل، دیدار از قبیله های بومی، نیلوفرهای غول پیکر آمازون، ماهی های گوشت‌خوار پیرانا، حیوان تنبل و میمونهای کوچک آمازونی، گشت شبانه برای دیدن تمساحها و.... تجربه ای ناب است که در سفر با اسپیلت البرز آن را تجربه خواهید کرد. از نظر ما 2 روز گشت کامل صبح تا شب و یک گشت شبانه برای دیدار از آمازون لازم است. اسپیلت البرز سال 1394 برای اولین بار در ایران این برنامه را در قالب تور طراحی و اجرا کرده و تا کنون 3 گروه بزرگ به این منطقه برده است. در کنار گشت طبیعت‌گردی آمازون ما گشتی نیز در شهر تاریخی مانائوس مرکز ایالت بزرگ آمازون خواهیم داشت.

گشت جنگل آمازون

 

2- ماکوکو سافاری: تجربه رفتن با قایق‌های تندرو زیر آبشار ایگواسو!

در سفر با اسپیلت البرز نه تنها آبشار ایگواسو را از نزدیک می‌بینیم، بلکه در برنامه ای مهیج با قایق‌های تندرو تا زیر آبشار خواهیم رفت، عظمت و غرش این پدیده ی شگفت انگیز طبیعی را با تمام وجود لمس خواهیم کرد و به یادماندنی‌ترین دوش آب عمرمان را خواهیم گرفت! به این قایق سواری اصطلاحاً ماکوکو سافاری می‌گویند که به رغم هزینه بالایش در پکیج اسپیلت البرز گنجانده شده است. در کنار ماکوکو سافاری ما گشت و پیاده‌روی کوتاهی نیز در جنگل‌های بستر روخانه ایگواسو خواهیم داشت.

آبشار ایگوآسو

 

3- همه دیدنی‌های ریودوژانیرو: تله کابین کوه‌های کله قندی، مجسمه مسیح نجات‌بخش، پله‌های سلارون، گشت پانورامیک شهری و....

ریو یک از زیباترین شهرهای دنیا است. ساحلهای شنی اقیانوس اطلس، کوههای صخره ای در جای به جای شهر، مردمان عاشق رقص سامبا و فوتبال و... همه و همه زیبایی‌هایی هستند که در یک تور گردشگری چند روز را برای دیدنشان باید درنظر گرفت. در تور اسپیلت البرز علاوه بر دیدار مجسمه مسیح نجات‌بخش که سمبل ریودوژانیرو است 2 روز کامل  گشت درنظر گرفته شده است تا با تله کابین به بالای کوه‌های کله قندی برویم و تمام سواحل و محله‌های ریو را زیر پای خود ببینیم، از پله های سلارون، کلیسای جامع، نمای ورزشگاه معروف ماراکانا  و بسیاری جاذبه‌های دیگر ریو بازدید کنیم و در عین حال وقت آزاد و کافی هم برای استفاده از سواحل داشته باشیم.

ریودوژانیرو

 

4- غذا، یکی از جاذبه‌های مهم برزیل! به رستوران‌های متنوعی خواهیم رفت!

سبک آشپزی در برزیل آمیخته‌ای است از سبک اروپا،آفریقا، آمریکا و بومیان سرخپوست. برزیل بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشت در جهان است و بی اغراق نیست بگوییم که ده‌ها نوع کباب و باربیکیوی مختلف را با استفاده از انواع گوشت و سبزیجات آماده می‌کنند. در منطقه آمازون نیز ماهی‌های متنوع آمازونی زبانزد خاص و عام است. در سفر با اسپیلت البرز تمام گشت‌ها همراه با ناهار است که در بهترین و به یادماندنی ترین رستوران‌های هر منطقه سرو خواهند شد.

غذاهای برزیل

 

5- پرواز با امارات: رفت به سائوپولو و برگشت از ریو

اسپیلت البرز به رویه هر نوروز، تعدادی صندلی هواپیما در بهترین تاریخ تعطیلات نوروزی بر پرواز امارات چارتر می کند. این مسئله علاوه بر قیمت ارزان تر موجب می شود همسفران وقت کمتری را در پرواز برگشت از دست بدهند چراکه اکثر پروازهای برگشت تورهای ایرانی از سائوپائولو است که باعث می شود یک پرواز داخلی بیشتر (از ریو به سائوپائولو) به کل پرواز افزوده شده و در مجموع 7 ساعت به پرواز طولانی 20 ساعته برگشت اضافه گردد.

برای کسب اطلاعات تور برزیل و جنگل‌های آمازون بر روی آن کلیک کنید.

"


11/ آذر/1396



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف