WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

عبور از عرض کویر سوار بر قافله شتر

عبور از عرض کویر سوار بر قافله شتر

18/ بهمن/1396

سفر به کویر مرکزی ایران و آبادی‌های آن، همانند سفر به یک منطقه ناشناخته و کشف سرزمین‌های جدید، هیجان‌انگیز و سرشار از جذابیت است.


 در پس طبیعت خشک و خشن کویر، زیبایی‌های منحصربه‌فرد و بکری نهفته است که به تحسین وامی‌داردتان.

عبور از عرض کویر با قافله شتر

در کویر، گیاهان بی‌نیاز از آب و بی‌چشم داشت نوازش و ستایش، از سینه خشک و سوخته کویر سر بر می‌کشند، بی‌هراس، مغرور، تنها و غریب، سرسختانه کویر را به مبارزه می‌طلبند و در مقابل هیبت آن قد علم می‌کنند. همین کویری که آبی به زلالی شبنم در دل خود جای داده است. آب‌انبار از کهن‌ترین جلوه‌های معماری در کویر و حاصل ابتکار اقوام کویرنشین ایرانی، حاصل سازگاری انسان با اقیلم کویر و تلاش او برای غلبه بر طبیعت است. بازدید از آب‌انبار قیلوقه (حوض قیلوقه) و آشنایی با معماری آب‌انبارهای ایرانی، یکی از جاذبه های دیدنی‌ سفر به کویر است.

تور عبور از عرض کویر

در کویر گویی به عالم دیگر نزدیک‌تریم. بی‌سبب نیست که پیامبران همه از کویر برخاسته‌اند! در آن صحرای عدم، راه تنها به آسمان باز است. حتماً غروب دریا را بارها دیده‌اید، اما لذت تماشای غروب کویر چیز دیگری است. غروب خورشید در کویر ابهت خاصی دارد. تا دوردست‌ها آنچه به چشم می‌آید، نور مسی رنگی خورشید است که کم‌کم رنگ می‌بازد و جای خود را به سیاهی شب می‌دهد. و در لحظه‌ای ناگهان آسمان و زمین یکی می‌شوند.

اسپیلت البرز افتخار دارد که بعد از سال‌ها اجرای تور در بیابان‌های ایران، تور عبور از عرض کویر را برگزار نماید. تیم اسپیلت البرز، تاکنون بارها بیابان‌های ایران را پیموده و نقطه‌به‌نقطه آن را بررسی کرده‌اند، تا بتوانند این تور را به شکلی ایمن و جذاب برای شما علاقه‌مندان به ماجراجویی طراحی کنند و زیباترین لحظات را در خاطر شما حک نمایند.

عبور عرض کویر

در تور عبور از عرض کویر همسفر با شما به دیدن زیبایی های کویر می رویم.


18/ بهمن/1396



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف