WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

تورهای تعطیلات عید قربان در یک نگاه

تورهای تعطیلات عید قربان در یک نگاه

4/ مرداد/1397

اگر می‌خواهید در جشنواره بزرگ تخفیف‌های عید قربان شرکت کنید کافی است به صفحه تورهای عید قربان بروید و سفر مورد نظر خود را انتخاب کنید.


تور شیروان دره تا جهنم دره

منطقه: استان اردبیل، مشکین شهر

شیروان‌دره یکی از مناطق بکر و زیبایی است که در نزدیکی مشگین‌شهر در استان اردبیل واقع شده است. در این دره حیرت‌آور و عظیم ساختارهای زمین‌شناسی بی نظیری قرار دارد که ابهت آن روح بیننده را تسخیر می‌کند. در تور شیروان‌دره در ابتدا تجربه پیاده‌روی در فضای پررمزوراز دره و دیدار از اشکال و احجام زمین‌شناسی حیرت‌انگیز را خواهیم داشت.

شیروان دره

شیروان‌دره، مظهر زیبایی زمین

پس از آن به تماشای آبشارها و دریاچه‌های بکر دامنه‌های سبلان رفته و رطوبت دلپذیر هوا را در زیر پوست خود احساس می‌کنیم. سفر کوتاهی نیز به تاریخ داشته و از کهنه قلعه و برج شیخ‌حیدر بازدید می‌کنیم، حالا می‌خواهیم به جهنم‌دره برویم! تعجب نکنید. جهنم‌دره روی زمین وجود دارد، اما زیبایی آن به حدی است که شاید بهتر بود آن را دره‌بهشت می‌نامیدند. با عبور از میان صخره‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب انگشت حیرت بر دهانمان فرو می‌رود.

جهنم دره

جهنم‌دره روی زمین وجود دارد

اوج هیجان و لذت سفر را در عبور از پل معلق مشگین شهر، طویل‌ترین و مرتفع‌ترین پل معلق کابلی خاورمیانه، تجربه خواهیم‌کرد. این پل در ارتفاع 80 متری واقع‌شده و 365متر درازا دارد، انگار که عبور از آن یک سال طول می‌کشد. در پایان سفر به دیدار سنگ‌افراشته‌های یئری، شهر تازه کشف‌شده استان اردبیل، خواهیم رفت.

پل کابلی معلق مشگین شهر

قسمت‌هایی از پل کف‌پوش شیشه‌ای دارد، اگر از ارتفاع می‌ترسید زیر پایتان را نگاه نکنید

تور ییلاق آغوزحال

منطقه: استان مازندران، جنگل‌های دو هزار تنکابن

در این سفر به یکی از خوش آب و هواترین ییلاق‌های شمال کشور در دامنه کوه‌های سیالان خواهیم رفت. ییلاق آغوزحال در دل جنگل‌های دوهزار و به معنی محل رویش گردو است. در کوهپایه‌های شمالی سیالان، پیاده‌روی می‌کنیم و هوای باطراوت آغشته به عطر گل‌های کوهستانی را استشمام خواهیم کرد.

ییلاق آغوزحال

یک دنیا آرامش خیال را در آغوزحال تجربه کنید

پس از آن به دیدار مراتع سرسبز و چشم‌اندازهای بی‌بدیل منطقه می‌رویم و این حجم از زیبایی را در قاب دوربین عکاسی خود ثبت خواهیم‌کرد. یک اتفاق بی‌نظیر در این سفر دیدن جنگل و جلگه و دریا در یک قاب از ارتفاعات بالای دامنه سیالان است.

ییلاق آغوز حال

آغوزحال، زندگی ناب روستایی در کلبه‌هایی از جنس چوب

تور خلخال به اسالم

منطقه: استان اردبیل و گیلان

در ابتدای سفر به یکی از بکرترین و باصفاترین ییلاق‌های استان اردبیل خواهیم‌رفت و بعد لذت پیاده‌روی در خنکای ییلاقات اندبیل را تجربه خواهیم‌کرد. دیدار از روستاهای مرتفع و مردمانی با زندگی ساده ولی پر از عشق از جاذبه‌های نادر این سفر خواهد بود. پس از آن به سمت ارتفاعات پایین تر سرازیر شده و از چشمه‌سارها و رودخانه‌های پرآب عبور می‌کنیم. از میان جنگل‌های انبوه هیرکانی گذر کرده و درخت‌های نادر انجیلی و ممرز را از نزدیک خواهیم دید. جالب است بدانید در تمام طول سفر در حال عبور از یک ایل‌راه باستانی هستیم و بر قدم‌گاه مردان و زنان ایلیاتی گام می‌گذاریم.

 خلخال

آشتی با طبیعت در دل ییلاق‌های اندبیل، خلخال

تور دشت دریاسر و اسل محله

منطقه: استان مازندران، جنگل‌های دوهزارتنکابن

در بلندای جنگل‌های زیبای دوهزار در منطقه تنکابن دشتی پر از شگفتی و دیدنی وجود دارد. برای رسیدن به دشت دریاسر باید از میان شاخ و برگ‌های درختان جنگلی عبور کنیم و پس از یک پیمایش نسبتا نفس‌گیر ناگهان منظره‌ای در مقابل چشم‌هایتان قاب می‌بندد که نفس‌ها را به شماره می‌اندازد. پس از گذشتن یک راه باریک جنگی ناگهان دشت در زیر پای شما دامن می‌گستراند و عظمت کوه سیالان دیده را به سمت خود می‌کشاند. اطراف دشت پر از چشمه‌های آب گوارایی است که از دامنه کوه‌های سیالان سرچشمه می‌گیرند. در پایان از دژی بر فراز کوه کتالم بازدید می‌کنیم و به دیدار آبشار سیاسرت در دل جنگلهای دالخانی خواهیم رفت.

دشت دریاسر

منظره بی‌نظیر و رویایی کوه سیالان که در قاب دوربینتان نقش می‌بندد

تور جنگل ابر و کلات خیج

منطقه: استان سمنان، شاهرود

سفر خود را با پیاده‌روی و پیمایش جنگلی در طبیعت منحصربه‌فرد منطقه شاهرود آغاز می‌کنیم. سفر با عکاسی از مناظر رویایی و آشنایی با پوشش گیاهی و جانوری جنگل ادامه پیدا می‎کند. قدم‌زدن در کوچه باغات روستای کلاته خیج و تجربه یک شب اقامت در سکوت این روستای کهن و آرام از جاذبه‌های استثنایی سفر است. پس از آن به دیدار از مقبره عارف بزرگ ایران "بایزید بسطامی" می‌رویم و گشت‌زنی در جنگل و آبشار منحصر به فرد مجن خاتمه‌دهنده سفر خواهد بود.

 جنگل ابر

پوششی از ابرهای غلیظ بر سر جنگل 

اگر می‌خواهید در جشنواره بزرگ تخفیف‌های عید قربان شرکت کنید کافی است به صفحه تورهای عید قربان بروید و سفر مورد نظر خود را انتخاب کنید.


4/ مرداد/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف