WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

تورهای تعطیلات عید فطر

تورهای تعطیلات عید فطر

24/ خرداد/1397

دریاچه گهر زیباترین دریاچه کوهستانی کشور است. زیباترین لاله های سربه زیر


"

تورهای تعطیلات عید فطر

به صرف قزل آلای گهر

دریاچه گهر زیباترین دریاچه کوهستانی کشور است. زیباترین لاله‌های سربه زیر را هم  می توان در طبیعت وحشی اطراف گهر و در «دره نگار» دید  طبیعتی که زیبایی‌های شمال را در هزار رنگ دیگر به شما می‌دهد بدون اینکه شرجی آزار دهنده شمال را در تابستان تجربه کنید. گهر در ادامه به سزار می ریزد تا یکی از پرخروش ترین رودخانه‌های کشور، این منطقه را درنوردد. هرچند سزار تنها گهر نیست و رودخانه و چشمه‌سارهای بسیاری تغذیه می‌کند.خوابی زیبا در کنار دریاچه گهر با صدای جیرجیرک‌ها و پرندگان، بدون شک تعطیلات عید فطر را برای شما به یکی از ماندگارترین رویاها تبدیل خواهد کرد. یادتان باشد گهر به راحتی  قزل آلاهایش را  به دام طعمه هر ماهیگیر نمی‌اندازد، اگر گرفتید نوش جان کنید.

تور دریاچه گهر و دره نگار

  تور دریاچه گهر و دره نگار

مزه ترش اکسیر حیات در باداب‌‌ سورت

دیدار از چشمه‌هایی که تنها در دو نقطه از جهان می‌جوشند، قطعا می‌تواند به یکی از ماندگارترین سفرهای شما درتعطیلات عید فطر تبدیل شود. یکی در ترکیه و یکی هم در ایران خودمان. دو چشمه‌‌ای که  هم رنگ متفاوتی دارند و هم مزه و بوی مختلفی؛ چشمه‌های «باداب سورت». باداب سورت کوچک، ترش‌مزه است با رنگ آبی، قرمز و نارنجی. آن را اکسیر حیات می‌دانند. نمی‌شود چشمه‌ها را دید و«دریاچه چورت»،خواهر‌خوانده دریای خزر بی‌خیال شد. به‌ویژه زمانی که آب دریاچه ته نشین می‌شود و باقیمانده جنگل‌های ته دریاچه خود را نشان می‌دهند.

تور دریاچه چورت و باداب سورت

تور دریاچه چورت و  باداب سورت

 70 کیلومتر رؤیا تا تونل سبز ساحلی گیسو

جاده اسالم به خلخال، 70 کیلومتر رویاست. جاده ای که از دل شقایق‌زارهای وحشی می‌گذرد. شقایق‌های عاشقی که پوشیده از مه در طنین عاشقانه،عاشیق‌های آذری رنگ دلتنگی می‌گیرند.  درمیان تپه های دور با گله های سفید گوسفند که  رؤیای کودکانه‌ای به آن می‌دهد. گذر از تونل سبز درختان ساحلی گیسوم این سفر را خیال انگیز تر می‌کند. خیالی که رنگ سبز و مه‌آلود واقعیت گرفته است.

تور خلخال به اسالم

تور خلخال به اسالم

نئور به سوباتان

خرداد، فرصتی استثنایی است برای دیدار از دریاچه کوهستانی نئور و پیاده روی در مراتع بکر و پر از گل‌های رنگارنگ وحشی ییلاق سوباتان. با گذر از دشت‌های شقایق سرخ به ییلاق سوباتان رسیده و شب نشینی دور آتش در خنکای پر طراوت ییلاق، شبی خاطره‌انگیز رقم خواهد زد. صبحگاهان به دیدار آبشار زیبای ورزان رفته و با گشت ‌و گذار در بافت بومی روستا گپی با اهالی ییلاق می‌زنیم.  یکی دیگر از تجربه‌های بی‌نظیر این سفر، پیمایش مسیر عشایری در میان جنگل‌های بکر و دل‌انگیز تالش است.

تور نئور به سوباتان

 تور نئور به سوباتان

گیسوان آبی زاگرس

لرستان سرزمین آبشارهای شگفت‌انگیز بسیاری است که از دل کوه‌های زاگرس سرچشمه می‌گیرند. بازدید از آبشارهای شعف‌انگیز و لذت آب‌بازی در آن‌ها را در سفر «آبشارهای لرستان» تجربه خواهید کرد، دیدار از آبشار بیشه و آبشارهای گریت (سرکانه یا هفت چشمه)، بازدید از آبشار رویایی وارک، گشت و دیدار از آبشار نوژیان در دل سخره‌های زاگرس، گشت زنی در دره اِسپِر و آبشار اِزنادّر، عبور از جنگل‌های بلوط و پیاده روی در میان درختان، و دیدار از قلعه فلک الافلاک بر فراز شهر کوهستانی خرم آباد، از جاذبه‌های دیگر این سفر است.

تور آبشارهای لرستان

تور  آبشارهای لرستان

یک کوله خاطره

به سرزمینی سفر خواهید کرد که در پایان، کوله بارتان سرشار از خاطره خواهد بود. سفر با دیدار از ییلاق رویایی داماش و پیاده‌روی در جنگل‌ها و مراتع آغاز شده و با گشت عصرگاهی درکنار دریاچه زیبای بره‌سر ادامه پیدا خواهدکرد، دریاچه بره‌سر به‌طور طبیعی بر اثر زلزله به‌وجود آمده و از آب رودها و چشمه‌های اطراف تامین می‌شود. در اطراف این آبگیر بکر و زیبا، درختان راش، بلوط و زالزالک، رشد کرده‌اند.

ییلاق داماش و دریاچه بره سر

 ییلاق داماش و دریاچه بره سر

تور دیلمان و اسپیلی

ییلاق بی‌نظیر دیلمان در ارتفاعات گیلان، یکی از مقاصد بکر طبیعت‌گردی استان گیلان است، گشت‌زنی در جنگل و بازدید از کاروان‌سرای تی‌تی، دیدار از آبشار  لونک و عکاسی از مناظر استثنایی، طبیعت‌گردی در منطقه رویایی ملومه و دامنه‌های بشکافته سنگ  را در این سفر تجربه خواهید کرد. اقامت در خنکای منطقه اسپیلی و شب نشینی دور آتش، جذابیت این برنامه را دو چندان می‌کند.

 ییلاق پر رمز و راز دیلمان

 کوهرنگ بختیاری

کوهرنگ، سرزمین چشمه‌سارهای چهارمحال و بختیاری است. یکی از زیباترین آبشارهای منطقه، آبشار شیخ‌علی‌خان در دامنه‌های پرآب کوهرنگ و در روستایی به همین نام است. در دیدار از شهرکرد از تالاب چغاخور بازدید کرده و چشمه و تونل کوهرنگ، چشمه دیمه، پل زمان خان و قلعه چالشتر، سد زیبای زاینده رود و ارگ گوگد را می‌بینیم.

کوهرنگ، عشایر بختیاری

ناندل تا لهر

پیمایش جذاب از روستای ناندل، مرتفع ترین ییلاق در نزدیکی قله دماوند، تا روستای لهر که تمام این پیاده روی لذت بخش در ارتفاعات بالای 2300 متری از سطح دریا با چشم انداز هایی زیبا انجام می شود، گشت و گذاری مفرح در دامنه های "گنبد گیتی" و بافت روستایی و ییلاقات، دیدار از آبشار ماهی و یک شب اقامت خاطره انگیز در  اکوکمپ کوهستانی دماوند را در این برنامه تجربه خواهید کرد.

تور راهپیمایی ناندل تا ییلاق لهر

تور راهپیمایی ناندل تا ییلاق لهر

برای دیدن سفرهای دیگر عید فطربر روی تورهای تعطیلات عید فطر کلیک کنید.

"


24/ خرداد/1397



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف